Kryeministri sllovak Robert Fico inauguroi zyrtarisht tunelin Visnove në qytetin verior të Zhilinës të hënën, duke shënuar përfundimin e një projekti që ka qenë pothuajse tre dekada në planifikim dhe më shumë se dhjetë vite në ndërtim.
Pamjet tregojnë Ficon duke përshkuar mbi patina tunelin 7.5 kilometra të gjatë disa orë para hapjes zyrtare për qarkullim, duke tërhequr vëmendjen ndaj këtij projekti infrastrukturor të vonuar prej kohësh.
“Sot, tuneli Visnove hapet, dhe nuk doja ta humbisja këtë mundësi për ta kaluar të gjithë tunelin me patina. Është një eksperiencë fantastike. Ju uroj Krishtlindje të gëzuara dhe një Vit të Ri të mbarë!”, tha Fico.
Tuneli Visnove përbën thelbin e segmentit 13.5 kilometra të autostradës D1 midis Lietavska Lucka dhe Dubnja Skala, duke përfunduar një hallkë kyçe që mungonte në autostradën kryesore lindje–perëndim të Sllovakisë, e cila lidh Bratislavën me Kosicen.
Tani tuneli më i gjatë rrugor në Sllovaki, Visnove pritet të lehtësojë ndjeshëm trafikun midis Zhilinës dhe Martinit, duke devijuar më shumë se 80 për qind të fluksit të automjeteve nga rruga e mbingarkuar dhe e rrezikshme për aksidente nën Kalanë e Streçnos.
Pavarësisht përfundimit të tij, projekti është përballur me kritika nga partitë opozitare. Partia Sllovakia Progresive e ka evidentuar tunelin si simbol të keqmenaxhimit, duke përmendur tejkalime kostosh dhe mangësi të pretenduara të sigurisë gjatë ndërtimit.
Planet për këtë trase datojnë rreth vitit 1990, me punime eksploruese që filluan në vitin 1998 nën udhëheqjen e kryeministrit të atëhershëm Vladimir Mečiar. Që atëherë, 13 ministra të transportit kanë mbikëqyrur projektin përmes qeverive të ndryshme.
Në vitin 2009, qeveria e parë e Ficos e përfshiu këtë segment në një plan partneriteti publik-privat, pasi kishte premtuar se autostrada D1 do të lidhte Bratislavën dhe Kosicen deri në vitin 2010. Modeli PPP u hoq në vitin 2011 për shkak të shqetësimeve mbi kostot dhe projekti iu rikthye prokurimit publik.
Një ofertë prej 338 milionë eurosh u anulua më vonë pasi Fico u rikthye në pushtet, ndërsa një tender i ri u dha në vitin 2014 për 410 milionë euro me afat përfundimi në vitin 2019. Ky afat u humb për shkak të vonesave dhe mospagesës së nënkontraktorëve, duke çuar shtetin në ndërprerjen e kontratës në vitin 2019. Ndërtimi rifilloi në vitin 2021 pas një tenderi tjetër, me kompaninë Skanska që u rikthye për të përfunduar tunelin gjatë pandemisë së koronavirusit.
Shkarkoni aplikacionin Newsmax Balkans:
Mund ta shkarkoni aplikacionin Newsmax Balkans nga Google Play dhe App Store.
Komente (0)